سلام و عرض ادب
میخام تو این وبلاگ حرف بزنم،حرف دل
حرفایی که هیچ جا نمیتونم بگم...
راستش من عاشقم...
عاشق خدا...
و چه زیباست عشق به خدا
من عشق های این دنیا را در شکست دیدم
خدایا میخواهم عاشقت باشم
چرا که شنیده ام عشق پایدار تویی..
امضا:حوری دخت
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 107
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124

ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 104
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138