اولین تجربه ی کلاس رفتنم.

خرید بک لینک

سلام و عرض ادب
میخام تو این وبلاگ حرف بزنم،حرف دل
حرفایی که هیچ جا نمیتونم بگم...
راستش من عاشقم...
عاشق خدا...
و چه زیباست عشق به خدا
من عشق های این دنیا را در شکست دیدم
خدایا میخواهم عاشقت باشم
چرا که شنیده ام عشق پایدار تویی..
امضا:حوری دخت

اولین تجربه ی کلاس رفتنم....

ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 107 تاريخ: دوشنبه 12 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:46

تموم شد.یتیم شدیم..+بابا شمایید؟؟-با که کار داری دختر جان؟+شما مردی را که رویش را پوشانده باشد و گونی بر دوش داشته باشد ندیدید؟-بااو چه کار داری؟+او بابای من است!البته بابا که نه به او میگویم بابا.-اسم بابایت را نمیدانی؟+نه.پرسیدم.اما نگفت.-اگر بابا دیگر نیاید چه؟+عه چرا نیاید؟تازه میخواه اولین تجربه ی کلاس رفتنم....ادامه مطلب

ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 10 آذر 1400 ساعت: 5:01

حوری دخت

سلام و عرض ادب
میخام تو این وبلاگ حرف بزنم،حرف دل
حرفایی که هیچ جا نمیتونم بگم...
راستش من عاشقم...
عاشق خدا...
و چه زیباست عشق به خدا
من عشق های این دنیا را در شکست دیدم
خدایا میخواهم عاشقت باشم
چرا که شنیده ام عشق پایدار تویی..
امضا:حوری دخت

اولین تجربه ی کلاس رفتنم....

ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 87 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 6:56

حال من خوب است اما با تو بهترمیشود...آخ که وقتی میبینمت ، یک حال دیگر میشوم.هدف از این پستم نشون دادن قالب جدیدم بود و دیگر هیچ..بحث بر آن است که هر کس این آقا رو دوست داره تو دل ما جای داره...جانی و دلی ای دل و جانم همه تو...میگم که..هرگز به غیر جانان ما جان نمی فروشیم..جان میدهیم اولین تجربه ی کلاس رفتنم....ادامه مطلب

ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: دوشنبه 22 خرداد 1396 ساعت: 6:56

به نفس های تو بند است مرا هر نفسیسایه ات کم نشود از سر ما حضرت یار..برای همه دوست داران عزیزمبرای کسایی که با اینکه آپ نمیشم به وبم سر میزنن.حالت الان من اینه یه دانشجو معلم خسته ،مونده با کلی امتحان وگزارش کاروزی و کار عملی و سختی روبروشخب بذارید از روزایی که گذشت بگم:درس،کلاس،مدرسه ،حالا این وسطا یه اتفاقاتی هم میفتاد مثل سکته ی مامان بزرگ خودکشی دوستم و یا نه نه اصلا بریم خبرای خوب ..اینکه ..هر چی فک میکنم اتفاق خوبی نیفتاده که بخوام این وسط بگم..منفی نگر نیستما اما خب خبر خوبی نبوده ..خب دیگه اینکه از همتون کمال پوزش رو دارم که مطالب زیباتون رو نتونستم بخونم و من از هفته ی بعد تا 12 ام تو امتحانام برام کمی دعا بفرمایید لطفا و اینکه امشب حتما به وب های خاص سر میزنم..کامنت بذارین،فراموش نشدنی هستین.. اولین تجربه ی کلاس رفتنم....ادامه مطلب

ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: يکشنبه 8 اسفند 1395 ساعت: 12:13

صفحه بندی