ببخشید که نبودم..

خرید بک لینک

سلام دوستای خوبم..دلم براتون تنگ شده بود.

ی مدت طولانی نبودم. درگیریا زیاد بود ببخشید دیگه

اول که با عروسی داداشم درگیر بودم و مهمون داری بعد رفتیم سفر و جاتون خالی چند وقت شمال شهر پدری موندیم.

بعدش که از سفر اومدیم باز با زندگی درگیر شدم ونیاز داشتم فکر کنم برا همین وقت نمیکردم بیام ..

خلاصه درگیریای ذهنیم این چند ماه اندازه کل 20 ساله زندگیم بود.

ممنونم از همه ی دوستانی که حال و احوالمو پرسیده بودن و عذر میخام از کسایی که نتونستم پستای قشنگتونو بخونم.

عروسی هم خوش گذشت این سوالو خیلیا پرسیده بودن ممنونم.

منم حال جسمیم خوب عست برای اینم ممنونم.

خبر بد این که با انتقالیم موافقت شد اما تعداد واحدا کم ارائه میشد و یه ترم عقب میفتادم برا همین باید برگردم خابگاه..

و اینکه عید همگی هم مبااارک التماس دعای ویژه برام خیلی دعا کنید.

و لطف کنید ی کامنت کوچولو بذارید پستاتونو بخونم .

اخه تعداد ستاره های روشن خیلیه و فک نکنم بتونم به همه برسم.

ببخشید خیلی حرف زدم.

اولین تجربه ی کلاس رفتنم....

ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 4:34

صفحه بندی