سکوت می کنم....!
چون صدای تو را در سکوت می شنوم !
تو که تمام دنیای پر از فریادم را
به یک باره خاموش کردی !
و به من سکوت را هدیه دادی...!!!
سکوت همیشه به معنای" رضایت " نیست
گاهی یعنی خسته ام از اینکه
مدام به کسانی که
هیچ اهمیتی برای فهمیدن نمی دهند
توضیح دهم .
سکـوت می کنم ،
نه اینکه دردی نیسـت،
گلویی نمانده است برای فـریـاد
کاش اینقدر که حالا هستـی،دیـروز بـودی
امروز بی فایده است
من از دیــــروز شکسته ام ؛
مرهــم امروزت
نوشداروی پس از مرگ سهراب است
پ.ن:دوستان مطالب همتون خوندم
التماس دعای مرگ...
اولین تجربه ی کلاس رفتنم....
ما را در سایت اولین تجربه ی کلاس رفتنم. دنبال میکنید
برچسب: سکوت میکنم,سکوت میکنم میگذارم انسانها,سکوت میکنم ولی,سکوت میکنم تا,سکوت میکنم چون,سکوت میکنم به احترام,سکوت میکنم سکوتم رضایت نیست,سکوت میکنم شاید,سکوت میکنم تا خدا,سکوت میکنم اما, نویسنده: بازدید: 121 تاريخ: دوشنبه 26 مهر 1395 ساعت: 4:34